Kepada : KELUARGAKU


Duhai keluargaku yang kini berada di Klang. Harap kalian sihat sejahtera hendaknya. Post kali ini ditujukan KHAS kepada En. Mohd Johari dan Keluarga. :D




Pertama sekali, kepada Ummi ku, NORDINAH BINTI YAHYA.
Ummi, Ummi ni selalu je call pada masa-masa yang tepat. Contoh : apabila Angah sedang dikaitkan dengan budak lelaki mana entah ( Scandalism ) oleh rakan-rakan Angah disini. HAHA. Macam tahu-tahu je. XD && dari suara Ummi, Angah tahu yang Ummi rindu. Ummi, ketahuilah bahawasanya meskipun suara Angah macam happy aje @ sini, macam EVERYTHING-is-going-just-GREAT! , sebenarnya Angah pun rindu juga @ Ummi, Ayah, Syieta, Pyja, Ojan, Najwa, Sisie & Cantik. Oh, & Along & Wani juga. Ummi kenal Angah, kan? Angah tak suka tunjuk perasaan ni. Ummi sendiri yang cakap, Angah ni nampak je macam lembut ( ala-ala Gadis Melayu Terakhir ) tapi sebenarnya EGO lagi tinggi dari lelaki. Rasanya... betullah tu. Ummi, bukan air mata je tanda kerinduan. So, jangan letak harapan yang tinggi sangatlah nak dengar Angah nangis, eh? Rasanya lagi elok kalau Angah tak ciwek. Sebab kalau dah start, susah nak stop. Semput kang, satu hal lagi. HAHA. XP





Kedua, kepada Ayahanda ku, MOHD JOHARI BIN ABDUL MAJID.
Ayah, walaupun jarang cakap dalam phone dengan ayah tapi Mila tahu yang kadang-kadang tu ayah yang suruh Ummi call Mila. HAHA. Thanks, Ayah! Sebab selalu bank-in kan duit. Walaupun Mila tak minta. Ayah ni tahu-tahu aje Mila segan nak minta. J Macam ada telepati, kalau Angah lapar pun ayah boleh tahu. :D Seronok gila kott dapat ayah macam AYAH! XD ( dah lah kacak )





Ketiga, kepada Roommates ku, Maryam Masyitah & Maryam Hafizah.
Pyja & Syieta, walaupun bilik kita tu bersepah macam tongkang pecah, busuk, blablabla *segala kutukan masyarakat sekeliling*, aku tetap lebih suka bilik itu daripada bilik baru aku yang sungguh kemas, wangi, teratur, tersusun & rapi ini. Rindu gila kott nak tidoq dengan kaurang, bergaduh pasal kedudukan tempat tidur, complain pasal kaki pada waktu nak tidur ( sampai 2 jam ), main tarik selimut bila sejuk ( macam main tarik tali pun ada. Sekejap ke aku, sebentar lagi ke engkau. XD ). HAHA. Bilik itu bila dah tak de aku, kemas sikit kan? Nampak sangat barang-barang aku yang melampau banyak sampai bilik itu jadi sempit. XD






budak laki yang kaurang rasa comel sikit tu, BUKAN adik aku. KAHKAHKAH. XD


Keempat, kepada budak-budak Gedik, Muhammad Fauzan Khusairi & Maryam Saidatul Najwa.
woi, budak! Aku benci gila dengar pekikan kaurang tu, kaurang tahu tak?! Tapi sumpah sunyi bila tak de langsung benda-benda mengarut yang kaurang buat. Sampai aku pula yang mempraktikkan rutin kaurang @ sini. XD XD. Yep, aku praktikkan gelak kuat-kuat, Ojan & aku juga praktikkan gaya-gaya bimbo, Najwa. HAHAHA. Tapi bila kaurang yang buat, benda itu still annoying. =.=' ( XP )







Kelima, "Mak & Anak" Ku, Sisie-mae & Cantik-mae. Serta yang sentiasa disayangi, Bulu-mae.
Angah tak sangka gila Bulu akan pergi dahulu. Harap Mak boleh terima hakikat itu ye, Mak? Cantik pun, sabar ye? TT.TT
Cantik, aku rindu gila dengan bulu panjang hitam bersinar kau tu!! Walaupun orang lain kutuk kau, kau tetap yang paling cantik dimata aku. XD <3 Sisie-Mae, aku sentiasa merinduimu. Kaulah kucing yang paling mengada di alam semesta. Dengan aku je kau baik, ye? HAHA. Gedik!






Keenam, Along ( Maryam Sakinah ) & Kucingnya yang annoying, Wani Oren.
kaurang, aku rindu nak ejek & kutuk. Bila dah tak de depan mata barulah rasa menda mengarut tu. Tahu tak apa? Eww!! Geli aku nak menyebutnya. HAHA. Wani, aku rindu ke-boncet-tan kau & tuan kau tu. Sumpah aku cakap, Along... kau & Wani macam anak beranak. Sama-sama buncit ( & gatal ). HAHAHAHAHAHAHAHA. Baiklah, aku dah lepas rindu. Kaurang dah tak de dalam list aku lagi. XD


 

P/s : sorry lah dah lama tak update. Aku BZ lah this week. Tapi, jangan risau... journey this week akan di terbitkan sepenuhnya. :D

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]