HARI ISNIN TERBAEKK!



gambar keluarga
I supposed to HATE Monday! Dah lah lambat gi kelas 128. Aku ni memang suka bajet masa. Walaupun lambat, tapi tepat pada masa ( kali ini, aku lambat TEPAT-TEPAT 20 minit ). Selepas kelas untuk pagi itu tamat, dorang ( Shiiro & Paie ) kecoh2 nak gi jenjalan. Nak gi Kangar. Malas gila!! aku dah cukup frust tengok orang lain sibuk buat CODING-ssimen3-128, yang aku baca soalan pun dowkk lagi. =.=' so, aku ingat nak memerap di bilik sehari ini dan siapkan ssimen3,128 itu. KEMUDIAN, dorang cakap : "OK, kita gi Alor Setar. Tapi malam ini tak payah gi kelas 118", jeng-jeng-jeng. Syaitan dalam hati ikut bicara, bagaimana kalau ku selingkuh saja?? :P heheh. Sumpah, kelas 118 malam itu bosan. Kalau bosan sahaja, boleh diterima lagi. Tak faham pula tu! Ish3. Jadi, tell me : "Adakah aku patut buang masa masuk kelas 118 atau berseronok di Kedah?"

click kalau tak nampak
 
KALAU aku key-in "KEDAH", apakah OUTPUT nya??
Bagi student CS : apa lagi, keluarkan kertas & buat TRACING TABLE, beb! HAKHAK. XD
*Bagi NON-CS : This is the answer. Cepat tiru!*

Output :

    118 atau KEDAH? : KEDAH

Abang Izzat Aziz yang kacak bergaya serta wangi.
    TAHNIAH! Anda memilih untuk membuat otak anda happy, :D , seronok, ceria, bahagia. Namun begitu, ssimen128 anda pula, tak siap. TAPI weh~ ssimen128 itu, date line dia next week~


Itu jawabannya. Siapa yang betul,sila angkat tangan.

Okay, enough with all those CS things. Tak adil bagi reader yang tak study CS. Kahkah. Seronok pula buat coding-ikut-suka ni. :D

Aku pilih untuk gi Alor Setar & bergumbira. XD XD dengan berbekalkan RM8 dalam purse. =.=' ( apa yang aku fikirkan? )
TAPI, Alor Setar kott!! Bila lagi? Bila lagi?? Habaq mai. Bila lagi?! Dah tu, dapat pergi dengan En. Izzat Aziz yang kacak lagi bergaya serta selamba dan murah hati pula tu! Oh, dan tidak lupa, En. Amirul Hafiz yang... tercucuk garfu di dahi juga. KAHKAHKAH! En. Izzat Aziz bawa kereta. Perghh!! Sumpah lambat
jam yang Abang Izzat tolong pilihkan. :P
ini namanya Amirul Benggong.
 gila dorang sampai. Kitorang tunggu ½ jam kott! Punyalah menanti & menanti, tiba2 sebuah kereta besar bewarna hitam lalu. OH GOD!! Izzat bawa ALPHARD ke?? TT.TT ( sumpah terharu ) 5 minit kemudian, Amirul call cakap dorang dah sampai. Kitorang dah excited gila kaw-kaw nak naik ALPHARD. Rupa-rupanya, EXORA. Luluh hati aku. Tapi itu hanya sementara. Selepas melihat skill Abang Izzat Aziz memandu, perghh! Cair~ style gila! Laju pulakk tu. XD HAHAHAHAHAHAHAHA. Yeyeje aku puji, en? Padahal, dia buat pelik je terus tarik seat-bealt. :P && EXORA pun OK gak. tak rasa macam laju. COOL GILA PROTON NIHH!! XD ( baru nak bangga-bangga ayah sendiri kerja @ PROTON ). Aku shopping jam tangan je @ Jitra. Oppss, heheh. Yep. Jitra je~ & dorang cakap, kelas 118 tetap kena pergi. *^HOLY-CRAB! Aku tak bawa apa2 yang penting pun. Semua yang aku sumbat dalam beg aku ialah barang2 yang tak berfaedah : sunglasses, biskot ( in case of emergancy ), ubat batuk, sudu, sunblock, compact powder. =.=' Aktiviti kami di JM ( Jitra Mall -- bukan MJ mahupun GM --) : #1, berurut di stesyen "Rest & Go" #2, shopping sikit2. #3, main Bowling.
Part main Bowling paling best sekali! KAHKAHKAH. PAIE tak leh blah!! Aku pula, 1st time main. 1st round macam nak menang ( tapi tak menang ), 2nd round KALAH TEROK! Grr~ memalukan! Serta mengecewakan. Kemudian, sambung main-main @ "Rest & Go". Macam sewel je. Amik gambar @ situ. HAHAHAH. Buat Kad Pelajar lah, apa lah. Sakai betul kami-kami ini. & kami bertolak pulang ke Araustralia pada pukul 6.20pm. dengan harapan, dapat berbuka di tempat kami bersahur ( gebang je aku ni =.=' ). Kemudian, ke kelas. && guess what?? Sampai. Tapi... waktu kami membeli itu, "telah berkumandang azan bagi seluruh negeri Perlis...blablabla" ohh!! Berbuka sambil beratur & minum air yang dibeli di kedai makan tepi jalan tadi. Amirul macam sakai! Suka kacau orang makan. Sumpah aku rasa macam nak cocok GARFU @ dahi dia! Yang tak boleh Blah, Abang Izzat Aziz tak bagi kitorang gelak2 dalam kereta dia, bila KAKAKnya yang jelita masuk kereta sehinggalah sampai P.I. Tapi, Paie menggong! Bila dah sampai P.I., dia cakap, "Izzat cakap, selagi belum sampai P.I., jangan gelak. dah sampai P.I. dah boleh gelak~ YEA~" =.=' TAK BOLEH TAHAN!! KAHKAHKAH ( walaupun tak ada benda yang lawak, tapi rasa nak gelak je. )


New lovers = Paie & Amirul. Awwww! Cweet Cangat~ ^^

dari kiri : MJ, Paie, Amirul, Shiro


*^ Lin ( Mak ) tanya, apa itu HOLY-CRAB? Holy = suci. Crab = Ketam. KAHKAHKAH. ( it supposed to be Crap. Holy-Crap. )

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]