My Type. <3
Olla. how r u doing? Iyelah. Bosan tahap Sawan Babi baru nak melawat aku, kan?? aku paham sangat dahh. Iyelah, siapalah aku. Aku hanya seorang insan yang forever alone. kahkahkahkah. LAWAK. Aku? Forever Alone? memang tak lahh. Boyfriend aku, nak lunch je pun kat NY keh? Sorry lah aku forever alone. Boyfriend aku tu yang forever alone. nak lunch bukan nak ajak aku. Sakaii! OK. Hari ini, aku nak beritahu serba sedikit tentang manusia yang memikat menarik mengikat hati aku kepadanya. contoh yang terbaik adalah, boyfriend aii tu. ahaks! XD XD #1, kawan yang low-profile. Kawan yang low-profile is awesome! Life dengan dorang is a life with less gadgets. Less gadgets = lebih rapat. & kalau pun kami-kami ini tak ada kereta, tapi naik bas pun FUN apa. Apa-apa hal nanti, senang nak lari dari rumah. Kita dah tahu macam mana nak naik bas. HAHAHAHA. XD XD XD Seriously, aku tak boleh tahan dengan hidup aweks-aweks HAWT. Aku pernahlah, kawan dengan manusia-manusia HAWT. Tapi aku tak rasa...