Congratulation, Maryam Masyitah!


(p/s : itu bukan kereta aku)OLYMPUS VG-120
Post kali ini, aku nak ucap tahniah kepada adik aku sebab dapat masuk UiTM Alor Gajah, Melaka dengan cos yang menjadi pilihan pertama pulak tu. =.=’ maaflah. aku tak dapat nak happy. dah lah dapat kampus dekat, dapat cos pilihan pertama pula tu! =.=’ =.=’ =.=’ =.=’ =.=’ aku dah lah dapat kat ARAU, cos pilihan keberapa aku pun tak ingat ; sebab aku main tekan-tekan je masa isi UPU. =.=’ padan muka aku.

ARGHHHHH!!!! jealous-nyaa!!!! Aku rasa sedih sebenarynya. TT.TT membuatkan aku teringat kepada peristiwa waktu aku masuk U dulu. TT.TT & Tawaran untuk kau ini membuatkan aku merasainya kembali!

WARGHHHH!!!! Aku tak nak balik ARAU!!!! tolonglaahh. aku nak dapat kat AG! TT.TT Aku belum bersedia untuk berpisah dengan Klang. isk, isk, isk. Crying face
Klang, oh tanah air ku~

 

 

Yes, tak ada ‘XD’ sebab practically, aku tak  ‘ XD ‘  aku  ‘  =.=’  ’.

Comments

  1. syieta, nanti kte pergi jejelan kat pantai ye..kat Melaka ni memang berlambak pantai..shopping complex dia pun not bad ..macam KL..ok mood:haha..saje je nak wat mj JEALOUS..:p

    ReplyDelete
  2. =.=' tapi melaka tak ada Abang Leman aku yang super-tinggi itu. hmp!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]