Scandalism





melampau!
Dulu, sewaktu aku di Klang :
segala kepopularitian di monopoli oleh rakan-rakan ku yang budget HOT. ( maaf jika anda terbaca. Wait. Nak ke korang baca blog aku ni? )
2 orang awek, yang kalau jumpa kitorang ( Aku, Eira, T-Qa, Aika ) je, mesti dok buka cerita pasal lelaki. Sekejap lelaki itu, sebentar lagi lelaki ini. Macamlah KLANG ITU DORANG YANG PEGANG. Sumpah, menyampah!
Kitorang ( Aku, Eira, T-Qa, Aika ) ini dah naik meluat dengan acting 2 orang awek ini. Perghhh! Kalaulah ada audition, mesti terpilih punya!! Yang sorang, lenggang-lenggok yang sungguh menggoda. Sorang lagi, paras rupa.
Tak kisahlah, kaurang nak berfoya-foya dengan berapa banyak lelaki pun ( meskipun kaurang claim kaurang setia ).
Tapi, PERLUKAH cerita pada kami ( yang single ini )?
walaupun mungkin bagi anda-anda sekalian, kami ni jealous... bagi kami, kami TAK jealous langsung. Kami rasa, anda-anda itu bodoh ( ditujukan kepada 2 orang awek Klang tersebut ).
Sekuat manakah cinta? Kalau ada mamat lagi kacak dok kacau-kacau dah cair?
Sekuat manakah cinta? Kalau ada mamat lagi kaya dok kacau-kacau dah cair?



Kini, aku di Araustralia :
Segala kepopularitian tidak dimonopoli oleh sesiapa. Hanya anda & rakan-rakan terdekat anda yang menentukan bahawa anda HOT atau tak. ( Every1 is HOT. NO stress! )
2 orang awek, bernama Shiiro & Paie, sering pening kepala.
Paie berkata, "eii!! Ramai betullah Scandal MJ ni. Pening kepala aku"
Shiiro pula berkata, "entah. Dah lah semua handsome!"
Di sini, aku. Aku asyik lah dikaitkan dengan lelaki mana2 entah

 #1, Mior ( classmate ).
#2, Zaid ( Cousin. Budak BM ).
#3, Hafiz Zulkaflin ( Mamat yang jumpa Flashdrive aku. Budak Geomas ).
 #4, TERBAHARU : En. Tajol ( Penasihat Akademik CSD1Ff ) =.=' what the garfu??
kesimpulannya, aku tak kata apa-apa pun!! Kawan-kawan aku ini aje yang buat cerita jadi GEMPAK. pergh! nasib baik aku tak de Boyfie, Sugar Daddy, Fiancie, atau suamie. ( kalau ada, mesti pening kepala mamat tu. HAHAH. XD )



Message : wei, kaurang yang kait-kaitkan aku dengan sesiapa entah. Pastu kaurang yang pening kepala. Apa cerita?
Comment : err... En. Tajol tak kacak.



 

p/s : maaflah kalau post kali ini berbunyi macam bangga diri lebih. Tak berniat langsung. ( aku meluat bila baca balik )

Comments

  1. post ini membuktikan bahawa aku tak pernah melupakan KLANG. "KLANG DI HATI KU" *cehh, ciplak slogan UiTM* meskipun kebanyakan post lately banyak pasal Paie, Shiro & =.=' (cari sendirilah).

    ReplyDelete
  2. oiii,, encik tajol itu cute laa (bukan paie yang cakap, tapi paie yang tulis)...jom gi pantry,, lapaq

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]