Hidup Baru.

Aku dah beli sebuah pemadam bewarna HIJAU, jenama Carera. Aku nak mulakan hidup baru bersama pemadam itu. Aku dah buang pemadam Oren yang aku sayang sangat itu. Pemadam Oren yang aku tak ingat jenama apa sebab nama kat pemadam itu dah hilang. dan mungkin juga sebab aku jumpa je pemadam itu lalu aku ambil & buat harta.

Aku sedang buat Tutorial 8, MAT183, Calculus. Aku nak guna pencil & pemadam. Aku keluarkan semua isi perut harimau ( pencil case ), untuk mencari PEMADAM OREN AKU! perpisahan memang sangat menyakitkan. SANGAT menyedihkan. TT.TT

Apa yang aku jumpa ialah, pemadam Hijau yang aku baru beli itu. =.=' patutlah aku cari-cari tak jumpa. Sabarlah, En. Hijau. Aku akan belajar untuk sayangi, mengerti, & menerima kau. Terimalah maaf ku ini, En. Hijau.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]