Congrats, Pyja!

Aku sedang online blogging di Bilik Study. Iyelah, Helang tak suka gi bilik aku. Bilik aku terlalu sempit untuk Helang yang besar ( Helangkawi ), mungkin. Kemudian, aku dengar lah drama yang dilakonkan oleh seorang student Science & adik PMR nya ( tak ingat umur ). Adiknya itu menangis-nangis & kakaknya pun memujuknya. OMG! OMG! Aku lupass pula yang hari ini adik aku amik result PMR.

Setelah selesai blogging, aku pun pulang ke pintu DA3079. & aku pun charge lappy aku kembali. Pahtu, terpanggil pula untuk check handphone. Oh, ada 1 missed called. & 2 SMS. OK. OMG! OMG!

& aku terus dial no. Pyja...

MJ : Pyja! OMG! OMG!
Pyja : apa?
MJ : apa? Apa?
Pyja : apa?
MJ : menyampah lah kau ni.
Pyja : HAHAHA.
MJ : abis tu, kau minta ummi bagi apa?
Pyja : entah.
MJ : minta ummi laptop warna kuning.
Pyja : HAHA. Laptop. Tapi Yas*** pun dapat 8A gak.

OK. itu je yang penting. Kalau aku, aku pun rasa macam tak bererti 8A aku tu bila seorang yang ****** dapat sama result dengan aku. =.='

But, it doesn't matter. Yang penting, itu result kau. :D Enjoy & Forget it.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]