a 100 NOs is less hurt than 1 unsincere YES.

Diatas Normal – Peter Pan.

Dengarlah lagu itu. Kadang-kadang dengar lagu lama best gak. Salah satunya, yang di atas itulah. J

Adakah anda rindukan saya? I guess, not. Sebab viewers pun tak rancak macam dulu. Nak kata post bosan, mungkin juga. tapi reason yang paling kukuh ialah, aku tukar URL blog aku. See? http://misz3ouslife.blogspot.com does not exist anymore. It's now http://emjay258.blogspot.com . well, who cares? Aku tulis untuk suka-suka je. I'm not serious with blogging. Mungkin nak rasa connected dengan kawan-kawan jauh. especially kawan-kawan Klang. AKU STILL RASA PERLIS ITU JAUH, OK?! Berhenti cakap pada aku yang Perlis & Klang itu dekat SEBENARNYA! UiTM Arau ada atas bukit. Aku tak boleh nampak Klang dari sini. Itu bererti, Klang sangat jauh dari sini. TT.TT

Lemme tell ya sumthing. YES, you're right. I'm hurt. BUT NOT broken hearted. Ada beza OK. Aku lebih kepada marah sekarang ini. & kadang-kadang memang aku tak boleh nak fikir secara professional & waras bila aku marah. Itu explain mengapa aku banyak mencarut lately. Untuk luahkan rasa marah aku, SEBAB aku tak dapat nak hentak & pijak-pijak serta sepak-sepak kepala orang yang aku marah itu. It's some kind of my BodyFunction. It's either aku mencarut OR I got to jail.

if ( marah == 0 )    //0 implies to +ve. +ve is YES la idiot!

    Mencarut()

else

    punchThemOut()


 

// sebahagian dari coding otak.


 

Ya. Lebih kurang macam itulah BodyFunction aku. =.=' sejak jadi student CS ini, aku asyik fikir yang badan aku ni guna C++ program untuk RUN.

SERIOUSLY!!! AKU BENGANG GILA SEKARANG INII!!! Bila aku tengok citer Zombieland, sumpah aku harap Malaysia diserang ZOMBIE & aku akan gunakan waktu itu untuk hentam dia gila kaw-kaw! Mula-mula sekali aku nak ketuk kepala dia dengan gitar. Pahtu, aku nak flying-kick dia. Tolak dia @ pokok & tekan kepala dia guna KAKI! Penyek2 kan kepala dia @ situ. Then, sepak perut dia. Kemudian, naik kereta mini cooper merah siapa entah, langgar dia 2 kali! Tapi jangan bagi dia patah seluruh badan. Langgar sipi2 je. Kasi tercabut tangan sudahlah. Sebab aku nak cucuk kayu ke, besi ke kat kepala dia. Tapi yang paling aku nak buat sekali ialah, pijak & sepak-sepak kepala dia. Siapa suruh BODOH SIALL SANGAT! Aku boleh je belasah dia habis-habisan sepanjang hari tanpa jemu. XD Tak kisahlah samada waktu itu dia dah jadi Zombie atau belum. Lagipun, kalau dah semua orang jadi Zombie, mana ada undang-undang lagi. Waktu itulah, nak bunuh dengan niat pun boleh. Sebab kita hidup dalam dunia di mana semua orang BERSALAH. Lepas dia mati, aku dah tak kisah kalau aku pula yang jadi Zombie. Semuanya dah settle. Aku boleh jadi Zombie yang Tenang selepas itu. XD XD XD

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]