Siapa LEBIH kaya?


Tiba2 aku teringat @ adik2 aku di KLANG ( bukan famili baru aku @ Arau ). :D
Waktu itu, sehari sebelum Raya Puasa. Memang sibuk masing2 berebut2 nak makan itu, nak makan ini. Waktu itu lah, muka yang tak pernah dijumpai di dapur kelihatan di dapur. Bukan tolong sangat pon~ demand lebih. Kemudian, aku terdengar Pyja cakap, "kereta aku paling besar sekali". AKU yang @ dapur apa lagi, "WOI! Siapa cakap tu? kereta aku paling besar, OK? Aku nak ALPHARD". Pyja dengan muka berseri-seri tanya aku balik, "berapa anak kau ada?" ( macam conversation orang dah kawen pula ). Aku jawab, "erm ( fikir sat )... tiga( 3 )". Pastu Syieta yang @ sebelah Pyja menyampuk, "Tanyalah dia balik, berapa anak dia ada". Aku pun tanya, "Berapa anak kau ada?". Pyja pun dengan bangganya menjawab, "enam ( 6 )".
0_o fine, aku kalah. Kau beli lah ALPHARD, Pyja.

ALPHARD aku!   Pyja. TT.TT

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]