HOMESICK!


Mungkin itu apa yang aku rasakan sekarang. Aku just tak happy dok sini, OK? SIMPLY tak happy. So, kalau kaurang rasa aku dah jadi GILA tu. Layan ajelah, OK? I'm TRYING to be happy. So, rasanya dah terang lagi bersuluh apa yang aku buat @ C-mart Ahad lepas bersama Amirul Hafiz itu, is FOR FUN. Bak kata roommate 1, Aziera : "dah tak de benda nak buat for fun sangat dah." I would like to admit, ITU SATU ALASAN YANG SANGAT BAIK!! Hahahahahaha. Lain kali, kita buat lagi Okeh? Sebelum balik SDE, kita buat ramai-ramai. XD XD XD kita tolak sampai UiTM pon tak pe. HAHA.
OK, memandangkan aku dah tak de point nak hurai pasal HOMESICK! Sebab aku tak tahu nak cakap apa pasal HOMESICK! Aku tak pernah HOMESICK! Pada Zaman Persekolahan, perkara ke-2 yang aku suka ialah, KEM yang jauh & perlu packing baju. XD XD lagi jauh, lagi aku suka, OK? Aku tak pernah HOMESICK! Aku : if STAY HOME, then SICK! ( Perkara pertama, apa-apa activity yang membolehkan aku SKIP CLASS LEGALLY. ) aku mengaku. Memang aku nampak macam budak baik. Tapi sebenarnya aku JAHAT. Aku buat apa yang aku nak buat. "you know that i'm a crazy bitch! I do what i want, when i feel like it!" – Avril Lavigne, Crazy. & YESS : kalau aku cakap aku akan buat, aku akan buat! Antara rahsia mak aku bagi aku pergi kemana aku nak pergi ( e.g : JITRA ), ialah sebelum aku datang Arau aku cakap, "Perghh!! Memang senang aku nak kawen lari @ siam nanti". Wait, patutlah mak aku cuak semacam bila nama MIOR muncul dalam lembah hidup aku. HAHA. Aku sangat kejam ( =.=' tapi tu dulu. Sekarang ni, mak aku pon dah join adik aku menyakat aku & Mior ). & bila aku dah sampai sini, HEYY! Aku mana boleh dok diam, OK? Kaki jalan ni. Sorang-sorang pon sorang-soranglah. Aku keluar pergi C-mart sendirian, OK? MINGGU PERTAMA aku @ Arau! HAH, pastu mulalah buat jahat. Ugut mak aku, "nanti Angah balik Klang, apa yang Angah minta semua kena bagi, OK? Kalau tak, cuti sem Angah tak nak balik. Nak pergi Thailand.". PERGHH!! AMEKAW! Kejam gila aku cakap macam tu. HAHAHAHA. Apa yang aku cakap ni? Jauh betul dari topic sentance. =.=' OK, actually... dah lama aku tak menaip kan? Macam ni lah jadinya. Sama lah macam diary aku yang terbengkalai. Bila dah dapat pegang pen, memang sampai kering ink tu jadinya. HAHHAH. Gila Dahsyat!
hey, HEY! Orang KLANG!! Aku rindu kaurang. serius rindu kaurang semua! Walaupun aku selalu TENSION setiap kali balik Klang. YE! Aku tension setiap kali aku balik Klang. Ada je yang tak kena. #1, amik lambat. #2, dah lah amik lambat, sampai rumah tak de makanan. Heyy! aku bukan orang rumah , oK? tak kan nak suruh aku masak kott? Aku baru je balik ni. PENAT tahu, tak? Kenapa asyik nak buat aku marah, je? *cakap macam laki orang* #3, ALONG.//censored
//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored//censored . You may search. Sebab tu kalau kaurang nak cakap dia lagi lawa, nampak muda, blablabla. Blablabla dari aku , aku sikit pun tak kisah, oK? aku tahu pon sebab blogger tu follow adik aku. & bila adik aku view page blogger tersebut, barulah tahu hal ini. AMARAN : SIAPA YANG DAH TAHU TU, DIAM-DIAM SUDAH! adik aku pon lagi lawa dari aku. aku admit itu. SEBAB itu lah aku cakap, "mana-mana laki yang dah tengok kakak aku, & adik aku, kalau dia STILL SUKA @ aku tu... memang lelaki yang tak pandang rupa. <3, i like~ <3 <3

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]