Salam Aidilfitri

Assalamualaikum.

Sorry dah lama gila tak update. Salah satu perkara yang aku BENCI pasal KLANG : selalu buat aku BZ, tak tentu hala, dan semua yang sama erti dengannya. =.='

As usual, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Yepp, aku mengaku : post ini agak lewat & terlewat & cliche. Mesti bosan nak baca pun rasa macam, "err.. perlukah?"—lalu close tab dan layan FB. Tak pe kalau rasa malas nak baca pun~ aku tak kisah. Apa yang penting dalam setiap perbuatan kita ialah, keihklasan. Barulah semua yang kita buat rasa berbaloi. Jadi, kalau kaurang nak teruskan membaca SILA TERIMA KEIHKLASAN AKU INI.


 

Kepada : En. Mohd Johari & keluarga.

Ummi, Ayah, Along, Syieta, Pyja, Ojan, Najwa! XD raya pertama tak sempat nak bermaaf-maafan, kan? Raya ke-2 pun ( sibuk balik PERAK ). Raya ke-3 pun ( dah menetap @ rumah orang. Segan pula nak buat drama ). Raya ke-4 pun ( sibuk nak balik KLANG ). Raya ke-5 pun ( aku dah nak balik ARAU ). Raya ke-6, aku dah tak de @ sana dengan kaurang. Along pon dah gerak balik Behrang. Sekejap je raya kali ini, kan? Aku nak tulis surat untuk kaurang : macam yang aku buat untuk 'keluarga baru' aku @ Araustralia, tapi... tak sempat. Haha. Pergi beraya rumah Zulaika, ajak orang beraya rumah kita, XD , pastu malam dah nak kena berhambus dari Klang. 1st, TERIMA KASIH sebab layan aku SUPER baik. Ummi lebihkan aku dalam semua perkara. Menu makan, ikut selera aku. HAHA. 2nd, SORRY lah Along, Syieta, Pyja, Ojan & Najwa. Aku ANAK EMAS sekarang. Face it! XD hahaahaha. 3rd, , MAAFKAN Angah. Angah tahu, Angah ada tertinggikan suara secara tak sengaja. Angah tahu, Angah selalu buat Ummi & Ayah risau pasal study, Boyfie, makan, solat. Hehe. Sorry lah ayah, bukan sengaja. 4rd, THANKS again. Ummi, Ayah, terima kasih untuk semuanya. Everyweek's pocket money, ticket things, KFC's, food, EVERYTHING! Termasuklah paksa angah masuk UiTM Arau. Betul-betul bersyukur sangat Ummi & Ayah paksa Angah masuk sini. Kalau bukan sebab Ummi & Ayah, Angah tak akan dapat buat ucapan untuk... The FF.


 

Kepada : En. Mior Afiq & keluarga.

Mak (Datin Lin ), Err... Papa ( Mior ) –honestly, aku tak suka panggil kau PAPA--, Shiro, Paie, & Yani ( adik-adikku ), Abang Izzat, Aunty Anum ( Fatimah ), Amirul PALAPES ( Adik Ipar ), Hakimi ( Adik Ipar 2 ) terlupa pula : Kembarku , Izzat Afandi ( aku nak jadi kembar Izzat lah. Dia sangat COOL -- & comel – boleh tak, mak? Papa?). Dan saudara-mara ku, Aqilah, Nadhrah, Diela, Aini, Blurberry, Fikri, Sam, Fadli, Afique, Rasyid si pari-pari, Farid, Siddiq dan Taufiq. Oh, oh. Hampir terlupa, Saudara jauh kita dari US ( atau UK??? –entahlah- ): YU ( yusof firdaus ).


 

MAAFKAN AKU ( with / without ) ANDAI :

  • aku guna barang kaurang tanpa izin
  • curi password wifi kaurang
  • pau kaurang
  • pinjam duit kaurang tapi tak bayar
  • aku kutuk kaurang, dan kaurang terasa.
  • kata-kata aku mengguris perasaan
  • perbuatan aku membuat kaurang kecil hati
  • aku selalu marah-marah kaurang
  • aku potong cakap kaurang
  • aku curi idea kaurang
  • aku mengumpat kaurang : cakap kaurang gatal, riak, pandai memanipulasi orang lain, sombong, dll.
  • Aku berjanji tapi tak ditepati.
  • Ada gurauan aku yang melampau sehingga menyebabkan heart-broken, heart-burn, dll.
  • ada perbuatan aku yang menyusahkan kaurang, menyekat kaurang, mengganggu kaurang.
  • Aku datang lambat


 

TERIMA KASIH sebab :

  • Belanja aku makan : KFC, Kopiko, sarapan, berbuka, dll.
  • Belanja aku berurut @ Rest & Go
  • Bagi aku pinjam baran kaurang
  • Tak minta hutang aku @ kaurang. :P
  • DAN YANG PALING PENTING SEKALI : Sudi jadi KELUARGA aku. :D

    *aku sayangs kaurang sepenuh hati setulus jiwa!*


 


 

Kepada : Soulmate ku.

Err... kau tahu, kau soulmate aku. Tak perlu aku mention nama kau disini. Aku pernah beritahu kau, yang kita ini soulmate & most importantly, kita ada telepati. XD XD so, soulmate, maafkan aku, OK?

    * p/s : soulmate aku ialah seorang perempuan. Tak payah buat andaian kaurang sendiri.


 

Kepada : Kawan2 Terbaik : Atiqah Sahak, Athirah Radzuan, Zulaika Kamaruddin.

YOO!! Honey~ sweety~ cutey~ XD XD XD rindu gyla @ kaurang. Sangat-sangat! 1st time dalam masa 6 tahun ini, kita tak beraya bersama. Kan? Kan? TT.TT Athirah lah. Dengan Zulaika dengan Atiqah aku sempat lah gak. dorang beraya rumah aku & kitorang beraya rumah Zulaika. Rumah Zulaika, kan... dapat RM5. Rugi kau tak pergi, Athirah. OK, here you go : Sorry kawan,#1 , kalau aku suka mengarah-arah kaurang, #2, aku cakap sumthing yang buat kaurang terasa, aku mengumpat kaurang : Zulaika lah yang paling selalu kena umpat. Sebab kalau orang ajak je, dia sakit lah, tertidur lah, mak tak bagi, ayah halang, blablablabla. Malas dah nak ajak kau. Kau tahu tak? Pastu bila kitorang tak ajak, bagi sms cakap rindulah, sayanglah, mimpilah, huh! #3, selalu kutuk kaurang. Lebih-lebih lagi Atiqah PEDAL! Haha. Siapa suruh kau blurr sangat? Aku pun blurr juga sikit. Tapi kau blurr sangat. =.=' menyampah kadang-kadang. HAHA. Sorry. Tak boleh tak kutuk kau, Atiqah. Kau dan Zulaika. Aku & Athirah tak boleh tak kutuk kaurang. HAHAHA. XD #4, Sorry Athirah kalau kau rasa macam aku mempergunakan lesen & kereta serta kepercayaan parents kau terhadap kau. :P semua ucapan ini di tujukan khas untuk kaurang. Tapi di lebihkan sikit-sikit @ orang yang tertentu. :P


 

Kepada : Kawan-kawan ku yang lain.
Naim , kau special sikit. Aku rindu kau. Walaupun kau kejam, tapi... itulah yang aku rindu pasal kau. Kekejaman kau.
itu ucapan khas untuk Naim Putera ( bukan nama sebenar. Nama FB je ). yang lain ini, include untuk dia. Tapi juga untuk kawan-kawan lain :

SORRY ( with / without ) KALAU :

  • Aku menyakitkan / membakar / melukakan / mencalari hati kaurang. ( you may choose more than 1 option )
  • Aku rampas kekasih kaurang. ( Sila tuntut )
  • Aku rampas kasih-sayang kaurang. ( Sila tuntut )
  • Aku curi hati kaurang & belum pulangkan balik. :P ( Sila tuntut )
  • Ada hutang yang aku belum bayar. ( Sila tuntut )
  • Ada janji yang aku lupa. ( Sila tuntut )
  • Aku tak reply SMS kaurang. selalunya, BUKAN sebab tak de creadit. Tapi sebab malas nak menaip, nak jimat creadit, tak dengar SMS alert, SMS yang tak ada kena mengena antara hidup dan mati.
  • Kaurang buka Blog ini dengan muka yang ceria, tapi kaurang close tab blog ini dengan muka yang masam.
  • MAAF, MAAF, MAAF!! Aku hanya seorang manusia yang biasa. Tak terlepas dari buat dosa. Dosa dengan manusia, mesti di maafkan oleh manusia juga. Allah tak boleh hapuskan dosa sesama manusia. OLEH ITU, SILA TOLONG MAAFKAN AKU!


 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]