LEPAK dengan FFs

Aku @ LAB06. dengan Lin, Paie & Yani. hmmp. entahlah. aku tak ada mood sangat sebenarnya. Semalam, lepas kelas 118 bersama Sir Jiwa, kitorang ramai2 bergerak ke bilik Pn. Hawa. ambil carry mark 128.Lepas tu gi jumpa Miss Nang, tengok carry mark MAT210. Lepas tu, ramai2 serang bilik En. Tajol Rosli, PA The FFs ( kecuali aku ). aku... aku tak de PA untuk sem ini actually. Sem depan baru ada. tapi, STILL bukan dengan En. Tajol. dengan En. Hapes, PA group E. pahtu, Sir Tajol cakap yang kita tak boleh tukar grup untuk sem depan. kena ikot PA dorang. which is... hanya aku yang tertukar. =.=' What the garfu? Hey, En. Pegawai Pentadbiran. aku bukan aku yang dulu : yang suka walaupun cikgu marah sebab at least sumthing DIFFERENT happened in my life. yang menanti sesuatu untuk berubah kerana hidup yang terlalu statik. =.=' aku ketika berada di Klang ialah Mila, & aku ketika berada di Arau ialah MJ. ( bila aku bercakap dengan diri aku sendiri @ Klang, aku panggil diri aku Mila. @ Arau, aku panggil diri aku MJ. its.. err.. Split personality things.)
PERGHH!! masa Sir tajol cakap yang aku kena ikot grup PA aku tu, LULUH! serious rasa macam... lemah. Orang lain pulak, langsung tak kisah dengar Encik Itu cakap begitu. Well, aku tak nampak dorang intersted untuk dengar hal aku. Sibok nak dapat markah K.I. dorang. Aku. Aku confirm tak ada K.I.. dah tak de P.A., macam mana nak K.I.? WARGHHH!! AKU TAK NAK MASOK GRUP E!! So, hari ni, jap lagi pukul 4, aku nak jumpa dengan Sir Hapes. tak tahu kenapa, aku rasa... AKU NAK LEPAK DENGAN KAURANG PUAS-PUAS!! XD XD
p/s : jom gi mandi sungai! XD

Comments

  1. MJ aku pun x suke group kite pecah.. doa2 le en jamal tukar ko masuk group F.. kalu F family hilang sorang ahli mane ade family lagi.. x best.. x best... :'(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]