Kerana YouTube…

aku memang dah gila YouTube lately sejak kebelakangan ini. Yelah, aku kan seorang yang malas membaca. XD Bak kata Youtubers kegemaran aku, Ryan Higa ;

dengar baik-baik apa dia cakap pasal BOOKS. & aku benci High School.

sebab itulah, kalau post pos kat blog-blog kaurang, kalau boleh janganlah panjang sangat kay. sebab aku SELALU MALAS. Kadang-kadang je rajin membaca. Kalau entry entri kaurang punya tajuk & label interesting menarik, aku baca walaupun panjang. Tapi kalau luahan perasaan panjang sampai aku kena scroll skrol page site laman kaurang 4-5 kali, memang aku minta maaf. Sejujurnya, aku tak baca. Aku baca perenggan pertama sahaja. kalau perenggan pertama kaurang itu berbahasa inggeris, aku skip selang ke perenggan seterusnya yang berbahasa malaysia. Entahlah. sejak BEL260 aku dapat C+, aku jadi menyampah GILA dengan bahasa inggeris. =.=’ (atau mungkin juga dengan lecturer BEL260 aku)

Aku cuma nak beritahu, addiction ketagihan aku terhadap video vidio (betul ke ejaan aku ni?) telah leads me membuatkan aku rajin meng-edit mengolah video vidio yang aku ada.

silalah tonton, yaa? XD

My 1st video. XD

buat masa ini, ini aje yang aku SEMPAT upload. nanti-nantilah aku upload lagi. XD

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]