Gaya 258 : Intro-duck-tion.

let’s start today’s topic with the truth ; aku ada 2 post dalam draft aku.
haizz~ =.=’ tapi tak mengapa. semua ini demi Soulmate aku, Atiqah Sahak. I love you, Soulmate. <3 (oh, how can i NOT love my soulmate?)

1st of all, apa benda 258 tu? is it a gangster code or secret-mission-a-random-blogger-just-put-you-through-code or sumthin’?

258

Sorry if I disappoint you, but… NO. You’re not a secret agent or something sumthin’. 258 is just my former password on my former cellphone, stand for ; A.K.U. which is also means, ME.

Wath??!! apa yang aku buat ni? kenapa aku cakap omputih pulak ni? OM-D !!

HAHAHA. Sorry for that BAD jokes from Emjay~ aku benar-benar perlu lupakan handphone lama aku itu, kan? Ops, NO. handphone lama aku bukan iPhone. & yang baru pun, bukan iPhone. Sekadar gambar hiasan.

Update ini adalah tentang intro-duck-tion satu lagi tag di blog aku iaitu ; Gaya 258. Aku akan tulis tentang fesyen / gaya yang WOW. Maksud aku… yang sesuai untuk digayakan oleh gadis yang baik, bertudung, baik & bertudung. (:P) Serius susah gila nak dapatkan info tentang fesyen. Tapi aku tetap akan try. Demi ke-marshmallow-an sejagat. XD

2nd of all, aku nak kaurang tahu yang aku tak minat fashion magazine. Jadi, apa yang bakal aku tulis ini definitely bukanlah dari up-to-date fashion magazine. Siapa yang perlukan fashion magazine anyway? Loser? HAHA. Lagipun, aku hanyalah seorang kanak-kanak, remember? Kanak-kanak tak baca majalah fesyen. Kanak-kanak baca buku cerita princess.

Tapi tipulah kalau aku tak belek dulu fashion magazine sebelum aku tulis apa-apa tentang fesyen, kan?

P5261859P5251844P5251851P5251848P5251846P5251845

perlukah aku beritahu mengapa aku tak suka fashion magazine? Huh! kaurang boleh tengok sendiri.

3rd of all, Gaya A.K.U. bukanlah aku menceritakan betapa awesome-nya pakaian aku. TAK. Tidak sama sekali. Aku pilih Gaya 258 (AKU) sebab, aku nak semua orang atau sekurang-kurangnya readers aku ada identiti dorang tersendiri dalam memilih pakaian & tak perlukan fashion magazine anymore & bila orang tanya “fashion magazine apa you suka?”, awak boleh jawab dengan bangganya, “Only losers need a fashion magazine” … (OK. maybe that’s too harsh.)

Ini cuma intro. lebih kurang macam Thriller. HAHAHA. Ini boleh dikatakan project.

Baiklah, aku nak celebrate pelancaran project ini bersama the-mean-side-of-me, the-sweet-side-of-me, the-silence-side-of-me, the-naughty-side-of-me, the-nice-side-of-me, dan the-one-and-only-me-(because i have no twins nor clone). Sii ya! XD

Semoga aku dapat complete project ini. TO VICTORY!!! yeay .

(sigh : lupa sungguh esok ada date dengan Athirah Radzuan)

postlewatmalam :mj <3

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]