Abandoned.

Aku rasa aku tak perlu minta maaf lagi sebab aku tak cakap apa-apa. Jadi aku tak salah. MUNGKIN, sekadar mungkin, ada orang yang menanti update dari aku. Tapi entah kenapa, aku rasa macam lagi elok kalau aku tak update blog aku ini. Kerana aku rasa macam nak senyap. Lagi banyak aku cakap, lagi menyakitkan hati orang. Lagi ramai orang aku sakitkan hati, lagi banyak dosa aku. aku rasa macam... dosa aku dah melampau banyak dah. Aku dah tak sanggup nak tambah dosa.
Dikesempatan ini, aku ingin meminta maaf kepada semua orang yang tersinggung dengan sebarang kata-kata dan perbuatan aku selama ini. SORRY! SORRY! Dan kalau kaurang rasa aku patut buang mana-mana post dalam blog ini, sila lah email kepada : maryamjamilah69@gmail.com
tapi itu tak bererti aku akan berhenti menaip di sini. aku lebih suka term BEREHAT. Doa-doakan aku supaya dapat menulis dengan cara yang baik & sopan & appropiate & berguna kepada orang lain.
Sekian, Terima Kasih.
Wassalam. J

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]