K-POP!


Aku kembali! Mangsa kali ini ialah....(baling dadu)

#1, In-team. #2, Katy Perry. #3, Rosyam Nor. #4, Michael Jackson. #5, Justin Biber. #6, Korean Artist.


Markah penuh! (6) Korean!!!

pendahuluan : sebagaimana, seperti mana yang telah di ketahui umum, remaja MALAYSIA, INDONESIA, JEPUN, DLL kini amat sukes dengan KOREAN. tapi aku tak berapa nak suka infect, aku menyampah! (tapi tak tahu macam mana boleh sangkut kat cerita IL-JI MAE. hehe~. ;])

 
jika anda sudah bersedia untuk sakit hati, anda di persilakan membaca segala apa yang tertulis disini.

  
TAJUK : GLEE GLER-kah Korean?

  
"best nyer korean~!", ialah perspektifnya. Cuba korang lihat pula dari perspektif lain.
cover betul, mamat ini (LEE JUN KI).
-maaf, saya tidak kenal artis korea lain.
-maaf En. LEE! tapi awak mmg comel pun, kan? ;]
Perspektif lain : #1, dorang ni jual muka jer! Korang minat dia sebab dia cute, bukan? #2, lihat rambut mereka. Macam letak Sissy (kucingku yang berwarna hitam, ketot, gumok, lembut & lembek) kat atas kepala. Membuatkan kepala nampak besar & berat. #3, adakah anda faham lagu2 & kata2 mereka? Jawapan ; "TIDAK.hehe". Jadi, mengapa perlu menangis2 dengar lagu dorang? Berhenti jadi bodoh. #4, baju dorang berlapis-lapis. Korang sebagai orang yang memahami bahasa yang sedang aku gunakan ini (dalam erti kata lain, rakyat Malaysia) tak sesuai pakai baju itu lebih2 lagi ketika berada di garisan Khatulistiwa. #5, cuba korang fikir...adakah korang akan dapat lihat rambut yang sama pada 10 tahun akan datang???


 
"fikir2kan & kurangkan gula~!"

 

seperti biasa, (p/s) : aku tak kesah ko nak marah aku atau boikot aku! Sebab, memang betollah apa yang aku cakap 2h! Huh!


InFo : GLEE bermaksud syok! GLEE GLER bermaksud syok gila!

Comments

  1. that really...wrong, korean is speed nation in the world. they are very hard working morning and night.that why i love korean

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]