Matching Entries : MILA tu… ish3.


Aku tak suka Mila. Dia tu… ish3 sungguh. Bangun pagi eh, tengahari. eh petang pukul 2. Gila lambat, en? Pahtu, bukan nak gi mandi. Bergolek-golek macam ayam golek. Mandi kalau nak keluar rumah je. Kalau hari tu tak keluar, tak mandilah. Pahtu, mandi tak shampoo rambut. Eww~ Pengotor! Orang suruh makan tak nak. Makan pun tak nak! What the garfu, en? Bukannya kena bayar pun. FREE KOTT! Tapi tak nak. =.=' Aku tak faham betul dengan dia itu. Pahtu, orang ajak keluar pun malas. Kerja dok rumah je. Pahtu tengok kartun. What the garfu. && ada ke patut? Dia pakai baju hijau yang dia beli dari waktu form 2 lagi! Wehh! Baju tu dah buruk gila, OK? Dia suka gila dengan baju tu. Dia kata selesa, warnanya menenangkan, sejuk, blablabla. Dah lah dah kena ink biru mana entah. =.=' tak tahu macam mana dia boleh suka lagi @ baju tu. && guess what? Aku jumpa tulisan @ bahagian dalam lengan baju itu tulis, "Miela's Favorite Ts". =.=' sumpah baju tu dah buruk, OK? Eii, ciwek pula tu. Sikit-sikit nangis. Sikit-sikit nangis. Urghh! RIMASS. Buat benda lain semua malas, NANGIS je dia rajin. PEREMPUAN GILA!



serang balas.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]