SAYA SAYANG ABANG SAYA && saya benci girlfriend dia. =.=’

ollo eberibadi. how are you? how about your internet connection? Smile with tongue out

Saya sayang abang saya. Walaupun dia sangat-sangat hitam, tapi saya tetap sayangkan dia. Walaupun mata sebelah dia rosak, saya tetap sayangkan dia. Walaupun dia semput tahap 3, saya tetap sayangkan dia.

Abang saya sangat baik. Dia selalu bagi adik-adik dia makan dahulu sampai kenyang, baru dia makan. Dia tak pernah berebut, tak pernah marah kalau makanan habis. Dia akan keluar, cari makanan sendiri. Dia tak de lesen kereta mahupun motor, jadi dia berjalan kaki sahaja. Itulah salah satu benda bagus tentang abang saya. Dia ni pencinta alam. <3  * kisah silam * dahulu, abang saya ni suka berburu. Dia selalu bawa balik burung. burung gagak. err… tak selera nak makan. kemudian, apabila dia menyedari bahawa burung gagak semakin pupus, lalu dia pun berhenti memburu. Sebaliknya, suka bermain kejar-kejar dengan burung-burung gagak di taman permainan.

P3172484

comel, kan? geremm je tengok gambar ni. rasa nak gigit. awwm. nama dia Cantik-Mae.

yang ini pula, Bu-Mae. Bubu-Mae.

P2081976

comel, kan? comel, kan? rawr. rasa nak baling je dia ni.
basically, bubu-Mae adalah adik kepada Abang-Mae. sebab tu last name dorang sama. TAPI, oleh kerana bulu dorang tak sama langsung, jadi aku tak nak mengaku dia ni adik aku.

Dia ni dah lah bodoh. lembab pula tu. =.=’ harap muka je comel. tapi bodoh tahap nyanyuk. bahasa kasar sangat ke? maaflah. saya dah biasa mencaci maku dia. Dia pun tak marah, so… yeah.

Dia ni juga, ekor kontot. =.=’ tak cute langsung. Aku suka ekor Abang. Ekor abang dah lah kembang, panjang pula tu. aiiiyai-yaii!! geremmm, geremm. suka tarik ekor Abang. XD Oleh kerana Abang baik, jadi Abang tak pernah marah. dia ikut je mana kitorang tarik dia. XD XD tak macam si Bu-Mae ni. =.=’ nak tarik tang mana aku pun tak tau.

OLYMPUS VG-120

yang ni lagi satu aku tak suka pasal Bu-Mae ni. dia suka rampas kasih-sayang abang. TT.TT  mentang-mentang dia putih. Dia ingat dia bagusssangat?? Dah lah Gedik! Gemok! Putih pula tu! menyampah aku. =.=’

OLYMPUS VG-120

kau tengok, dia peluk-peluk pulakk tangan abang aku! geram betol. kacau je abang aku tengah tidur.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]