Sisie-Mae ; punca segala Mae yang wujud di Tropica Apt. =.=’

P4021005_thumb[4]

Sisie-Mae. Dia juga dikenali sebagai Mak. Comel, kan? comel, kan? rasa macam nak sumbat dia dalam beg. sebab dia ni terlalu elastik. XD XD Dah lah comel, cantik, baik, hitam, putih pula tu. aiii!! geremm~

waktu aku cuti sem hari tu, dia telah contribute rumah kami dengan 3 ekor bu-mae yang baru. =.=’ I’m just hoping that… this Bu-Mae 2.0 is not stupid.

P4121252_thumb[4]P4121248_thumb[1]P4121249_thumb[1]

seriously said, aku tak ingat nama-nama dorang (Walaupun aku sendiri yang bagi nama) kecuali, Hyper-Mae. sebab dia sangat-sangat hyper. Dia dia pernah kena lontar dengan ayah aku. Yep, lontar. Aku tak ingat sebab apa. Tapi serious seram. macam dah nak mati aku tengok. Tapi, dia cepat je sembuh & terus boleh main. Gila kuat ahh kucing ni. Sejak itu, aku panggil dia Hyper dan nama itu lekat kat dia. Well, aku rasa… semua nama kucing aku yang bagi. Semua nama yang aku panggil, nama itu yang lekat. Walaupun kucing itu bukan officially aku punya, tapi… yep. Tuan punya kucing itu akan tukar nama kucing dorang ikut apa yang aku panggil. HAHAHA. mungkin aku ni Pegawai Tertinggi Jabatan Pendaftaran Negara bahagian Kucing kot? :P

tapi aku baru dapat berita yang… Hyper dah hilang. & ada jiran yang cakap, dia dah mati kena langgar. Well, aku tak expect dia boleh tahan tayar kereta sebab… umur dia waktu itu baru 1 bulan lebih. kecik lagi. TT.TT serious sad.

P6052072_thumb[4]

Bubu-Mae 2.3 : (In memories) Hyper ; Aku pun tak faham kenapa dia kena tidur kat lappy aku. 0_o

P5021522_thumb[4]P5021531_thumbP5081563_thumbP5081567_thumb[4]
Bubu-Mae 2.1 ; tengok. penyakit bapak dia lah tu, ada kurap. =.=’ apa taste tah Sisie-Mae ni.

P5081568_thumb[2]
Bubu-Mae 2.2 ; seriously, how to dy/dx (differentiate) dorang ni? sama je aku tengok.

serius semak gila banyak bintik-bintik bergerak-gerak dalam rumah aku. =.=’ sebab itu aku lebih suka Abang-Mae.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]