I’ve made up my mind. I’m after You, Mr. Ferrari. <3

pada suatu hari yang cerah, aku dibawa bersiar-siar menaiki kereta sukan (sport car), Ferrari berwarna merah. pemandunya ialah seorang lelaki, sebaya aku. goshh! sweet gila. XD XD XD kemudian,kami berhenti di sebuah tempat. Gotta admit, area UiTM Arau. heheh. sedang kami berbual rancak, datang seorang lagi lelaki yang sebaya dengan kami. aku kenal lelaki itu, lalu diajak lepak sama-sama. tapi setelah lelaki itu datang dan duduk dengan kitorang, aku macam lebih layan kawan aku itu. kemudian, lelaki yang aku date itu bangun. aku cuma biarkan sahaja. mungkin dia nak ke tandas. kemudian dia muncul kembali, dengan Ferrari dia. Aku hairan, lalu aku tanya dia dari jauh, “nak ke mana?”. dia tidak menjawab. aku pun pergi dekat dengan dia. tanya sekali lagi. dia membuka sunglasses dia, dan menjawab pertanyaan aku dengan satu arahan, “MADE  UP YOUR MIND!”, dan menyarung kembali sunglasses dia itu. aku tergamam. dia segera memandu Ferrari dia ke destinasi yang aku sendiri tak pasti di mana. Lelaki dengan Ferrari itu dah tinggalkan aku.

ferrari-360-spider-1

lalu aku berpaling ke arah lelaki dari UiTM Arau itu. … aku senyum, tapi dia tak membalas senyuman aku. aku datang dekat dia untuk sambung perbualan kami. tapi, dia macam dah tak berminat untuk dengar atau berbual dengan aku. without any word, dia just berhambus dari situ. bila aku panggil dia, dia buat bodoh je. Again, aku kena dumb.

yep. itu apa yang boleh aku describe sebagai mimpi aku. Aku salah pilih. orang yang aku pilih, left me. lelaki dengan Ferrari itu pula, dah jauh dari aku. aku tak ada apa-apa sekarang.

kalau aku kejar lelaki yang berjalan kaki itu, aku mungkin akan dapat, rite? but, does it worth? DOES HE WORTH IT? dia tinggalkan aku tanpa sebab. dan tinggalkan aku bila aku dah pilih dia. kalau aku kejar dia, bukan dia yang diberi second chance. tapi aku.

kalau aku kejar lelaki dengan Ferrari, kemungkinan besar aku tak akan dapat, kan? but, it worth to try. HE DOES WORTH IT. dia tinggalkan aku bersebab. dan memang terang-terang salah aku. waktu dia tinggalkan aku, dia suruh aku made up my mind. that’s means, dia beri aku second chance.

so, i decided untuk kejar Lelaki dengan Ferrari itu. Aku tahu aku tak ada apa-apa untuk kejar Ferrari dia. tapi kaki aku masih kuat. aku akan kejar dia guna kaki aku. walaupun susah, walaupun dalam perjalanan dia dengan Ferrari, dia dah jumpa orang lain. Aku tetap akan cuba.
p/s : lagipun, HELLO!! dia drive Ferrari. of coz, girls will scream like crazy seeing him. tapi adakah dia even look at them? dia kena fokus when he drives, right? XD itu, satu point kenapa aku kena AFTER MR. FERRARI. : )
so, lepas ini aku nak mimpi Mr. Ferrari je. XD XD XD

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]