19th Mood.

I just turn 19 last Sunday, 8 April 2012. HAHAHA. That day was AWESOME! XD XD Seriously. Ramai yang wish my birthday termasuk yang aku sendiri tak pernah terfikir pun akan wish,
OMG. Abang Komander HPD132 aku yang super-tinggi wish befday aku! XD XD XD

biarlah aku nak excited. & biarlah aku nak letak gambar ini. bukan Abang Leman nak tengok pun blog aku ni. HAHAHA. XD XD

 & it’s celebrated. My Dad bought a cake. Open-mouthed smile really. really. really ; unexpected. XD XD XD

P4081172P4081174

Terima Kasih kepada yang wish birthday aku. & Terima Kasih juga kepada yang memberi hadiah kepada aku (walaupun pecah).

P4101187_1

Sorry. aku tak selalunya macam ini. aku tak sepatutnya say something SUPER-annoying. Entahlah.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]