handsome tu macam mana?

kalau perempuan, mungkin dah faham dah handsome tu macam mana. rite? what ever.

…. aku pun tak tahu kenapa aku tiba-tiba tulis what ever. HAHAHA. XD

sebenarnya, handsome itu… terlalu sukar untuk di explain.

P9300573

ada aweks yang suka lelaki yang putih, gebu, sejambu K-Pop. Well, aku tak ; Aku tak boleh hidup dengan lelaki yang cantik. Aku tak sanggup hidup dengan lelaki yang cantik, yang akan buat MATA kawan-kawan lelaki serta adik lelaki dan mungkin ayah aku sendiri tak lekang dari melihat dia instead of aku dalam mana-mana function yang aku hadiri. Kau sanggup ke?? 0_o

P5121684

Ada juga aweks yang suka pada lelaki yang tinggi. Bagi mereka, semua lelaki tinggi itu handsome. Well, aku kena mengaku… yang… tinggi itu penting bagi lelaki. Sebab most of the girls are short. Jadi, kita mestilah berusaha meninggikan keturunan kita. Barulah ada chance nak menang lawan bola dengan negara luar. Yelah, cuba kau tengok Malaysia lawan dengan apa ntah nama negara tu. Malaysia susah nak lawan sebab saiz. Serious sebab saiz. Pemain negara X lari 2 langkah = 3 langkah pemain Malaysia. Semput weh nak kejar! Err… bukan nak kata lelaki rendah tak leh kawen. Aku cuma nak kata, kat perempuan-perempuan yang tinggi tu, janganlah rembat lelaki-lelaki tinggi. Do it for the sake of Malaysia. Open-mouthed smileikhlaskan hati mu, OKeh?

647_55708271033_5128_n

Ada aweks yang suka pada lelaki macho, taff! XD Bagi aku, agak menarik sebenarnya. XD XD for no reason, its just attractive.

liillas-9affc93977

Ada aweks yang suka pada lelaki yang bermuka garang. hehe~ for some reason, muka garang mereka itu sungguh kacak.

ferrari-360-spider-1

Ada aweks yang suka pada lelaki kaya. Pada mereka, asal drive sport car je, handsome.

lancelot-and-guinevere-prince-arthur-merlin-10496624-430-322

Ada aweks yang fikir lelaki beruniform is simply handsome. even lelaki itu botak, gelep dll. Yes. Sungguh! dengan syarat, muda. tak percaya? nanti aku record kata-kata adik aku. Setiap kali ada perbarisan askar ke polis ke bomba ke apa-apa pun lah ke, dia akan dengan excited-nya panggil aku yang sedang online di bilik untuk tengok lelaki-lelaki kacak dalam TV. bila aku dah tengok, dia dengan excited-nya akan tanya, “handsome, kan? handsome, kan? AWWW~!” =.=’

download

Ada aweks yang suka pada lelaki yang chubby. Diorang rasa, mereka cute.

dennis_trillo-200903240833293

Ada aweks yang suka pada lelaki yang kurus. Aww~ sexxy, you!

bruno

Ada aweks yang suka pada lelaki yang kulit sawo matang. Well, aku suka lelaki yang sawo matang. XD XD Mereka nampak macam… Pahlawan Melayu. XD XD XD perghh~ kalau dorang pakai baju silat, silap-silap aku pergi minta no. telefon. HAHAHAHA. XD XD

images

Dan seperti yang semua orang tahu, Malay girls goes CRAZEY bila lelaki pakai Baju Melayu.

dennis_trillo-200903240833293

Aku tak tahu lah bagi orang lain macam mana, tapi bagi aku… seseorang itu akan kacak bila symmetry dia betul. saiz kepala sesuai dengan saiz badan. kelebaran kepala sesuai dengan kelebaran bahu. yang lain-lain itu… aku kurang peduli sangat. Oh, oh. Dan juga kurus. XD sumpah sexxy eu~
(kalau kat Arau ni, kebanyakkan Abang-abang Civil dan jejaka-jejaka Geomass lah yang kacak)

Aku pernah jemput seorang kawan social-network datang beraya ke rumah. Aku ajak-ajak ayam je. Tak sangka pula dia serious nak datang.

Pada hari dia datang itu, itulah first time kitorang face-to-face. Dan waktu dia turun kereta dan berjalan ke arah rumah aku, aku serta adik-adik aku terpaku.

Setelah dia pulang, kami bercerita tentang dia. & apa yang kami fikir tentang dia completely different :

Aku : Besarnya kepala dia.
Syieta : Tingginya dia.
Pyja : Merahnya bibir dia
.

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA. got me? GOT US?

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]