youtube downloader!


**sory salah eje~ haha. malas nk betol kan!
'Curi' Video dari Youtube!
Aku tahu ada video kat Youtube yang Giler-giler BEST ahh!! Dah 2, kenapa biarkan video 2 jadi usang kat sana? Milikinya! Bukannya kena bayar pon, FREE lah! & tak susah untuk mencurinya.
  1. cari 'Online Youtube Downloader'. Aku biasa guna kat http://keepvid.com/ sebab, aku boleh dapat video dari mana2 jer! Dari music/myspace.com pon boleh!
  2. carik video yang korang nak, copy URL nyer... nampakkan perkataan 'URL' kat gamba d bawah?? ini contoh dari youtube.
  3. paste URL video 2 kat blank space kat Downloader. ini blank space di KEEPVID.COM. paste URL kat video kat blank space 2.
  4. lepas 2, nanti dia kuar  yang ini..

    click 'download' mengikut format file yang di kehendaki~

.........save the video.......
click 'SAVE' & simpan di folder yang korang nak...



NASIHAT! : buat 1 folder. Kasi nama dia 'Youtube'. (ini bagi jadikan korang lebih sistematik & nampak macam professional)
itu jer! Selamat mencuba! & enjoy your vids!~

****post kali ini di tujukan kepada semua amatur2, haha.  paling penting, kepada PAK LANG & laptop barunyer~****

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]