ice-cream o' asam??

I'm hungry. Tapi, aku xde makanan yang mengenyangkan. Di hadapan aku cume ade asam & ice-cream sahaja. Aku suka dua-dua sekali. Tapi aku cuma boleh pilih satu sahaje! Aku boleh pilih sambil tutup mate sahaje. Tapi aku tak nak! Sebab, aku kene makan semua asam / ice-cream ni sampai habis barulah aku boleh makan bende lain. Masalahnyer, asam & ice-cream ni ade dalam quantity yang sangat banyak! Sangat2 banyak!! kalau aku ambil asam, aku akan terasa haus setelah aku makan begitu banyak asam. Meskipun rasanya menambat hatiku namun, sanggupkah aku menahan hausnya?? jika aku ambil ice-cream, aku akan terasa lega setiap kali aku menelannya. Namun, ice-cream sejuk. Aku pasti akan jatuh sakit setelah makan terlalu banyak ice-cream. Sanggupkah aku menahan kesejukan & keperitan?? adakah aku akan memilih ice-cream yang begitu menarik atau asam yang pelbagai rasa?

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]