Open house...

owh, bestnyer open houz tahon nih! Ramai kawan ku datang~! (heheh! Bangge pule)
senarai orang2 yang datang:
  • Zulaika.
  • Elly.
  • Wan (sir.NgaL)
  • tikA
  • farahin.
  • Farhan.
   Aik? 6 jeker? Haha. Knp aku rse cam banyak jer? Haha. Mungkin sebab, Tropica Boys 2 aku yang kene layan kott. (xpelah, dorang2 tu pangkat adik jer..-walaupon aku tue setahon jer-) haha. Xpelah. Ikhlas.( dorg hensem!) hahah!

 Peristiwa yang best!:

  • SMSing walaupon jaraknyer cume 1m.
  • Kerusi patah. (ehem2!)
  • Jumpe kawan lame.
  • Salam dengan kipas rm2. hah-ha!
  • Xperasan TV dah penyek.hah-ha!
  • Dapat duet raye.
  • Zulaika dpt batu sungai sbgi sevenier dari aku.
  • Xyah gi open houz orang lain.
  • Makanan best!
  • Minuman pelik. Tapi STILL, best!
  • Penat. Banyak koje.
Yg x best:


x sume yg dijemput dtg. Tapi, aku x perasan pon~. Dah buka skola baru prasan sbb dorang yang mintak2 maaf segale.
  • Dorang2 tinggalkan aku...(utk gi rumah orang lain!)
  • kawan lama nak gi balik umah dah~!
  • (ade budak yang terhegeh2! Macam togeh!)
  • korang, korang2 balik awal sangat lah~.
  • Thira, ansar, korang nape x dtg?? aku betol2 x-pect korg akn datang taw x?! Penat aku tunggu~

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]