nak 4 jejaka idaman...



 jangan salah sangke yer?? bukan tamak, cume... ini merupakan perjanjian. perjanjian antara 4 org bdk perempuan dari class 4 berlian... kitorg share2 pendapat pasal lelaki. && ni lah hasil nyer...

ciri2 lelaki idaman :
  1. generally: baik
  2. ada kerja, ada $$$
  3. lebih pandai
  4. lebih tinggi
  5. ada rambut
  6. ada gigi
  7. kuat agama
  8. protective!
  9. x terlibat dalam : rokok, dadah, alkohol, kongsi gelap / ade kes jenayah
  10. kurus (bukan kedengking!)
  11. faithfull
  12. understanding
  13. tambahan: lahir sekitar 1990-1995 sahaja.
itulah 13 yang dah kami pertimbangkan... 13-13 mesti ada!!
kepada jejaka yang ada kesemua ciri2 di atas, tolong hubungi saya dengan segera!
oh, yer.. nak 2 muslim, 2 lagi... x kesah lah... 1 utk saya (muslim) p/s: saya nak yang macam AQSO [citer AQSO & madinah], 1 utk t-ka (muslim), 1 utk feli, 1 utk pritha...

ade sape2 (gurl) yang nak join?? sila sertakan nama & alamat....

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]