#1, don't u think Justin Bieber & Miley Cyrus should exchange their voice? #2, mungkin Miley hate JB. Tapi, dorang tak sedar ke yang dorang itu sama saja! JB ni marah dengan wartawan pasal amik gamba dia hodoh. (tak nak mengaku pule. Dah muka dia macam gitu. Terima jelah~) miley ini pule, konon-konon perfect. Please dehh!suka senyum, tapi x sedar sesuatu, senyuman dia sangat huduh. #3, nama. Nama Justin Beaver, panggil JB. johor bharu. wathecks?. Miley ni, 1 hal lagi... dia pergi merayap ke semua hospital, cakap dengan mak-mak yang nak bersalin / dah bersalin, “jangan bagi nama anak engkau, Miley”. Miley, siapa yang nak anak dia mempunyai senyuman sehodoh senyuman mu?? #4, JB. Sangat-sangat kolot. Budak kampong aku pon lagi x kolot dari dia. Perghhh! Bodoh killer gaya dia dalam music clip dia!! tak payah tengok music clip pon dah tahu dia ni bengap. Ada ke patut, time nak start nyanyi lagu jiwang, dia sebut 'mafia'?? Miley. Tengok saja video dia. Lebeh kureng je dengan JB. Gayanya takde kaitan langsung dengan lagu. Sakey2~

akhirkata: kepada sesiapa yang rajin nak translate, sila kan. Aku pon teringin gak nak femes. ;] && semua info aku dapat dari adik-adik aku yang seybok pasal JB ini. & Miley pule, menyemakk ehh!! (ada info pasal dia dalam majalah hiburan kegemaran ku) pasal itu juge lah, aku berhenti beli majalah itu. X habih2 pasal minah & mamat uhh! Berbulu mata aku! Ewww!

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Aku Perempuan Materialistik

Ma <3! ;]