CS Arau-Shah Alam Jan 2015 Gathering

Semalam (16/1/2015) adalah satu hari yang begitu mengujakan bagi aku sebab... Finally aku boleh bangun tidur tanpa berfikir pasal uitm. Wohoo! Dan aku juga dah beli phone baru. Right after my last final exam paper (15/1/2015, Thu) Hehe. Sebab... Seriously, you would do the same if you were me. Hari last final, kau ada duit, dan handphone kau dah rosak. Screen retak, memory card damaged, main camera undetected. Siapa yang nak pakai handphone macam tu?

Well, sebenarnya ada. Aku. Semenjak 3 bulan lepas. Desperate me. Haha.
Tapi alhamdulillah, duit JPA dah masuk. Tu yang senang sikit hidup tu. Nak beli apa pon boleh. Harap2 aku tak membazir lah 😅

But yesterday was not a perfect day pon. Nothing exciting really happen. Cuma... Iyelah, i'm excited about the gathering je. Last minute planning actually. Baru start suggest masa budak ai habis final exam, and tiba2 je nak buat keesokan harinya. Itu pun baru confirmkan semalam, 2 jam sebelum masanya. 

Kitorang plan nak jumpa kat Pizza Hut sek.7 pukul 5.40pm. But i cant be there 5.40pm sharp. Sebab ada tugasan mengambil budak2 balik sekolah. Budak2 tu 5.30pm baru balik. So mmg tak sempat ah cite dia. Perjalanan dari rumah sampai sek.7 shah alam ialah 20 minit (by motorcycle). Paling awal pon aku boleh sampai 6.20pm & aku berjaya sampai sebelum 6.20pm hebat tak aku? Kahkahkah. Poyo nak mamp.

TAPIIIIII, dalam perjalanan itu... 😓😓
 ada operasi pulok dahh kat tol batu tiga laluan motor. Aku masa nampak polis tu, aku dah cuak la sikit. Sebab roadtax gwa takde. Tapi dalam otak dah pikior la nak cakap apa; KEBENARAN. Because that is the best way. Hoho. Jadi abang polis tu pon dengan baik hatinya tak saman aku sebab takde roadtax. 😄😄😄 yey for that! Tapi aku terlupa sesuatu. Status lesen aku P. Dan aku tak tampal P. 😀😅😥 kena la saman jugak.... Sebab tak tampal P. Aduhh. Aduhh. Aduhh. Tak teringat langsung pasal tu. Warghhhh. Kalau dah ingat boleh la create alasan. 😭
 Nasib baik la dalam bank memang dah ada duit. Kalau tak, mmg tension la aku. Haha. Aku tanya abang polis tu, dia kata kena saman rm40 kalau bayar sebelum 26/1. Haaahhh~ 😩😩😩 lepas ni kena jugak renew roadtax & tampal P. 

Lepas tu, sampai la Pizza Hut yang di tuju. Rupanya aku sorang je yang dah sampai. Ciss betul dorang ni. Datang ajelah awal sikit. Masokloh betol. Aku mmg ada hal kot. Haish. Yang datang gathering tu... 



Kamiiii~~ yup, tak semua datang. Tapi still fun. 😘😘 harap next sem punya gathering semua orang boleh join. ☺️

Comments

Popular posts from this blog

Kisah aku berhenti kerja.

Memories & Emotional bond

Boosting Metabolism Tips & Food source